REGULAMIN POWIATOWEGO PROFILAKTYCZNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO
„DZIĘKUJĘ NIE!”
- Organizatorami konkursu są:
- Gminny Ośrodek Kultury w Tuchomiu.
- Pedagog Zespołu Szkół w Tuchomiu – Monika Klonowska – Tymosz.
- Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tuchomiu.
- Cele konkursu:
- Rozwijanie wyobraźni plastycznej.
- Kreowanie wizerunku młodego człowieka wolnego od nałogów.
- Propagowanie zdrowego trybu życia.
- Podnoszenie świadomości dzieci i młodzieży na temat negatywnych skutków wynikających z nadużycia alkoholu, nikotyny i narkotyków.
- Kształtowanie asertywności w sytuacjach ryzykownych – szkodliwych dla zdrowia.
III. Ogólne informacje o konkursie:
- Konkurs skierowany jest do uczniów Szkół Podstawowych klas IV-VIII z terenu powiatu bytowskiego.
- Warunkiem przystąpienia do konkursu jest przygotowanie plakatu związanego z negatywnymi konsekwencjami wynikającymi z nadużywania alkoholu, nikotyny oraz narkotyków.
- Każdy uczestnik do konkursu może zgłosić TYLKO jedną pracę.
- Praca konkursowa może być wykonana dowolną techniką, na dowolnym formacie, dozwolona jest również praca przestrzenna.
- Każdy uczestnik powinien zamieścić na odwrocie swoje dane: imię, nazwisko, nazwa placówki, klasa oraz imię i nazwisko opiekuna, jego numer telefonu.
- Nagrodzonych zostanie 5 prac z każdej kategorii wiekowej.
- Prace konkursowe ocenione będą przez komisję konkursową powołaną przez Organizatorów.
- Terminy:
- Konkurs trwa do 16.04.2021 roku, prace należy wysłać na adres ul. Szkolna 4 77-133 Tuchomie lub dostarczyć osobiście do Centrum Międzynarodowych Spotkań w Tuchomiu (adres jak wyżej).
- Wyniki zostaną ogłoszone 20.04.2021 roku na profilu facebookowym GOK-u.
- Wręczenie nagród odbędzie się 23.04.2021 roku podczas wystawy w Gminnym Ośrodku Kultury.
- Uwagi końcowe:
- Nie dopuszcza się prac zbiorowych.
- Biorąc udział w konkursie uczestnicy akceptują treść regulaminu.
- Z prac konkursowych zostanie zorganizowana wystawa w Gminnym Ośrodku Kultury w Tuchomiu.
- Prace nie podlegają zwrotowi i pozostaną do dyspozycji organizatorów.